Četrdeset godina vjerni Biogradu: Turistička zajednica nagradila izletom tri para iz Njemačke

229
Booking.com

Turistička zajednica grada Biograda na Moru u okviru programa vjernosti organizira posebni prijem za dugogodišnje goste koji borave u Biogradu na Moru, više od petnaest godina, te im dodjeljuje zahvalnice za vjernost i promociju grada.

Upravo u sklopu Loyality programa Turistička zajednica grada Biograda na Moru odlučila je nagraditi tri bračna para koji dolaze iz Njemačke, a u Biogradu, konkretno u privatnom smještaju Evice i Bogumila Jurišića provode svako ljeto već više od četrdeset godina. Za njih je organiziran izlet na kojem su sudjelovali i domaćini ali i predstavnici biogradske turističke zajednice na čelu s direktoricom Ivanom Kulaš. Izlet je uključivao razgledavanje tri lokacije u blizini Biograda pa su tako gosti imali priliku posjetiti MasVin – poljoprivrednu zadrugu „Maslina i vino“ u Polači gdje je osebujan i uvijek dobro raspoložen domaćin i vlasnik Radoslav Bobanović nakon ljubazne dobrodošlice i razgledavanja imanja gostima pokazao kako nastaje maslinovo ulje, kako se suše smokve i vlastitu vinariju.

Nakon obilaska, gosti i domaćini uputili su se u malo selo Vrana gdje se nalazi Maškovića han–posjed templara iz 12. stoljeća. Han je 2014. godine obnovljen i sufinanciran sredstvima Europske unije i Ministarstva kulture te je pretvoren u baštinski hotel u sklopu kojeg su restoran, muzej, suvenirnica, vinoteka i wellness. Prigodni izlet završio je odlaskom na obiteljsko gospodarstvo Roca u Velimu kod Stankovaca gdje su gosti imali priliku od vlasnika gospodarstva Ante Roce saznati na koji način nastaje pršut i drugi domaći suhomesnati proizvodi te uživati u ambijentu jedinstvenog imanja sa stotinu detalja koji prikazuju kulturu i tradiciju Dalmacije. Na ručku direktorica Ivana Kulaš svečano je uručila zahvalnice vjernim gostima Biograda Klausu i Marlies Selzer, Jörgu i Doris Bonk te Wolfgangu Schlereth i Klari Stichler.

U razgovoru s gostima i upitom zašto su odabrali upravo Biograd za destinaciju kojoj su vjerni već više od četrdeset godina, svi zajedno se slažu i govore kako je upravo kvaliteta usluge i ljubaznost domaćina s kojima su sad već razvili pravo prijateljstvo te malo mjesto koje im je od početka priraslo srcu bili dovoljni razlozi da se svake godine iznova vraćaju u Biograd. Primijetili su kako se Biograd iz godine u godinu razvija i jača te pohvalili grad i turističku zajednicu u naporu koji ulažu u ovu sredinu, međutim, kao da su pravi „Biograjci“ i oni vide nedostatke pa su ukazali na manjkavost infrastrukture, problem parkirnih mjesta, prenatrpanost štandova na šetnici, prenapučenost plaža i problematiku rezervacije ručnika. Ipak, ništa to ne umanjuje ljubav koju imaju za Biograd i vjernost koju pokazuju.

Domaćini Evica i Bogumil Jurišić ponosni su na riječi hvale koje njihovi gosti imaju za Biograd, a na pitanje kako zadržati goste jednostavno kažu: „Najvažnija stvar da bi vaš gost bio zadovoljan i da se vraća ponovno nije u lijepo uređenom apartmanu i blizini mora ili parkirnom mjestu. Bitna je emocija, doživljaj. Gost se mora osjećati dobrodošlo, morate mu se posvetiti i svakom pristupiti individualno. Sve to u kombinaciji s uređenom sredinom formula je sretnog i zadovoljnog gosta.“
Direktorica Ivana Kulaš slaže se s izjavom domaćina i nadodaje kako je u turizmu iznimno bitan osjećaj gdje će domaćin gostima dat sve potrebne informacije i preporuke, srdačno ih dočekati, ali i ispratiti.
– Treba pratiti želje suvremenog gosta ali i zadržati jedinstvenu izvornost. A svaki, i najmanji znak pažnje, gostu će puno značiti. – rekla je Kulaš.