Biogradskoj „Iliriji“ dodijeljeno priznanje „Tvrtka prijatelj zdravlja“

94
Booking.com

Iliriji d.d., turističkoj tvrtki iz Biograda na Moru, dodijeljeno je priznanje „Tvrtka prijatelj zdravlja“ za uvođenje posebnih oznaka u radnom okruženju, omogućavanje svojim zaposlenicima usvajanja zdravih životnih navika, promicanje i poticanje zdravlje na radnom mjestu te iskazivanje brige o zdravlju zaposlenika.
Ilirija je druga turistička tvrtka u Hrvatskoj koja je postala nositeljica priznanja „Tvrtka prijatelj zdravlja“.
Goranu Ražnjeviću, predsjedniku Uprave Ilirije d.d., priznanje je uručila doc.dr.sc. Danijela Štimac Grbić, dr.med. u ime Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje je zajedno s Ministarstvom zdravlja u okviru Nacionalnog programa „Živjet zdravo“ iniciralo i pokrenulo modul „Tvrtka prijatelj zdravlja“.
Goran Ražnjević istaknuo je ovom prigodom da „Ilirija“, kao društveno odgovorna tvrtka, polazi u svom poslovanju od načela da su zaposlenici ključ njenog uspjeha odnosno najbolji promicatelji njenih vri­jednosti, potom promicatelji destinacije, nositelji usluge i poslovnog procesa.
– Stoga je kontinuirana briga o zaposlenicima koja pored brige o materijalnim pravima uključuje i brigu o njihovim radnim uvjetima te sigurnosti i zdravlju na radnom mjestu predstavlja dugoročnu opredjeljenje naše tvrtke i politiku u dijelu upravljanja ljudskim resursima. „Ilirijina“ usmjerenost prema kontinuiranom unaprjeđenju zdravlja i sigurnosti zaposlenika, stalnih i sezonskih kojih tijekom glavne sezone ima preko 460, kroz osigurane sigurne uvjete rada, adekvatnu opremu i kontinuiranu edukaciju smanjuje broj i učestalost ozljeda na radu, povećava produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika, čemu u prilog govori i današnji događaj. – rekao je Ražnjević.
Uključivanjem u ovaj projekt biogradska „Ilirija“ dodatno je pridonijela ne samo stvaranju zdravog radnog okruženja već i edukaciji i informiranju svojih zaposlenika što svatko od njih i osobno može činiti dnevno za svoje zdravlje.
Implementacija modula „Tvrtka prijatelj zdravlja“ provodila se na razini cijele kompanije, podrazumijevalo je i istodobno edukaciju, informiranje „Ilirijinih“ zaposlenika i ocjenjivanje radnog okruženja tvrtke u sedam područja: prehrana, promicanje tjelesne aktivnosti, zaštita zdravlja djelatnika na radnom mjestu, zabrana pušenja, zabrana konzumacije alkohola,  uređenje okoliša te posljednje, zaštita zdravlja potrošača i klijenata.