Biograd Boat Show svih devetnaest godina bilježi stalni rast: U povodu 60. obljetnice organizatora sajma, uzvanicima uručena fotomonografija „Ilirija 60“

103
Booking.com

U biogradskoj marini Kornati, u ozračju šezdesete obljetnice organizatora sajma tvrtke Ilirija, pred velikim brojem uzvanika, otvoren je devetnaesti nautički sajam Biograd Boat Show. Čast da otvori manifestaciju pripala je ministru turizma Gariju Cappelliju koji je nazvao ovaj sajam stjecištem kvalitete i poslovnom burzom. Ministarstvo turizma, prema riječima ministra, od sljedeće godine više pozornosti posvetit će nautičkom turizmu što potvrđuje i uspostava posebnog ureda za nautiku. U ovo vrijeme, rekao je Cappelli, uobičajeno je da se podvlači crta kada je riječ o turističkim brojkama, međutim, budući da se sve više govori o turističkoj godini, kazao je kako će to učiniti potkraj godine dodavši kako je u ovom trenutku zabilježeno oko 99 milijuna noćenja i više od 17 milijuna dolazaka.

Biograd Boat Show najveći je nautički sajam u jugoistočnom dijelu Europe u sklopu kojeg su po prvi puta održani Dani nautike pod pokroviteljstvom Hrvatske gospodarske komore. Kao poseban poslovni događaj predstavljen je BiogradB2B koji je uspješno povezao stručnjake s područja brodogradnje i nautičkog turizma.
Predsjednik Uprave Ilirije d.d. Goran Ražnjević posebno se osvrnuo na jubilarnu obljetnicu djelovanja Ilirije, turističku tvrtku među tri vodeće u Zadarskoj županiji a među petnaest na državnoj razini kada je riječ o tvrtkama koje se bave turizmom. Iako je Ilirija osnivana 1957. godine, začeci tvrtke sežu u 1934. kada je izgrađen prvi hotel u Biogradu na Moru pod imenom Ilirija i kada se počinje razvijati turizam u Biogradu i okolici. Posebno je naglasio početak razvoja nautičkog turizma u Biogradu, u čemu je važnu ulogu imala tvrtka llirija.

Župan Zadarske županije Božidar Longin istakao je važnost postojanja kvalitetnih tvrtki, kao što je biogradska Ilirija, u jačanju turizma kao jedne od najvažnijih gospodarstvenih grana. Konstatirao je činjenicu da je Zadarska županija najveća nautička destinacija u Hrvatskoj po broju vezova s prošlogodišnjim prihodom od luka nautičkog turizma od gotovo 160 milijuna kuna.
Milan Šangulin, direktor sajma, istakao je zadovoljstvo konstantnim rastom sajma tijekom ovih devetnaest godina i posebno naglasio ulaganje u kvalitetu. Jedno od njih je, zbog sve većeg broja posjetitelja, proširenje pontonskog mosta koji povezuje dva dijela marine te povećanje izlagačkog prostora za tisuću četvornih metara u sjevernom dijelu marine.

Prigodnu riječ na svečanom otvaranju još su održali državna tajnica Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Maja Markovičić-Kostelac te Josip Zaher, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za turizam, trgovinu i financije.
Za razliku od prethodnih osam godina i 2009. godine kada je posljednji put prisustvovao na sajmu, ove godine svečanosti otvaranja biogradskog nautičkog sajma nazočio je i biogradski gradonačelnik Ivan Knez.

U povodu šezdeset godina tvrtke, Goran Ražnjević je uručio fotomonografiju „Ilirija 60“ ministru Gariju Cappelliju, državnoj tajnici Maji Markovčić-Kostelac, županu Božidaru Longinu, gradonačelniku Biograda na Moru Ivanu Knezu, potpredsjedniku Hrvatske gospodarske komore Josipu Zaheru, predsjedniku Uprave Erste banke Christophu Schoefbolecku, predsjedniku HGK-Županijske komore Zadar Dariju Jurinu, direktorici Turističke zajednice Zadarske županije Mihaeli Kadiji te većinskom vlasniku Ilirije d.d. Davoru Tudoroviću.