Crvenom lukom od sada će upravljati francuski specijalist za turističke rezidencije Pierre & Vacances: Ove godine sezona će trajati do polovice studenog

145
Booking.com

Ekskluzivnim turističkim naseljem Crvena luka Hotel & Resort od sada će upravljati francuska tvrtka Pierre & Vacances, specijalist za turističke rezidencije, prenosi Poslovni dnevnik. Menadžmentski ugovor između Crvena luka Hotel & Resorta i ove renomirane tvrtke osnovane 1967. godine je potpisan te će ovaj turistički kompleks površine od 67 tisuća četvornih metara s ukupno 166 smještajne jedinice u jednoj od najljepših uvala u Zadarskoj županiji promijeniti naziv u Pierre & Vacances Premium Residence Crvena luka Hotel & Resort.
 – Prelazak na menadžment Crvene Luke utjelovljuje naše želje da razvijamo brand Pierre & Vacances u inozemstvu, kapitalizirajući visokovrijedne proizvode kroz naš Premium brand. Menadžmentski ugovor format je koji želimo još više proširiti u nadolazećim godinama. – rekla je „Prelazak na management Crvene Luke utjelovljuje naše želje da razvijamo brand Pierre & Vacances u inozemstvu, kapitalizirajući visokovrijedne proizvode kroz naš Premium brand. Menadžmentski ugovor format je koji želimo još više proširiti u nadolazećim godinama. – rekla je Pascale Roque, predsjednica Uprave Pierre & Vacances Tourisme.
Pierre & Vacances jedna je od vodećih europskih brendova na tržištu turističkih rezidencija koje u ponudi imaju vile, apartmane i slično. Iz Crvene luke naglašavaju kako će ovim upravljanjem produžiti sezonu do sredine studenog, a da je cilj cjelogodišnje poslovanje. Mijenja se i struktura gostiju pa se očekuje najviše Francuza, do 45%, zatim, 25-30% Nijemaca i Austrijanaca, a ostalo se odnosi na turiste s drugih tržišta, među ostalim, iz Južne Koreje, Kine i drugih,.
Crvena luka, kao turistički resort, datira još od 1964. godine kada ga je izgradio, i njime upravljao, zadarski Turisthotel. Kategorizirana s dvije zvjezdice ostala je pod lokalnom upravom sve do 2002. godine. Već 2003. Hrvatski privatizacijski fond prodaje je talijanskom tvrtki koje je onda djelomično rekonstruiralo hotelsku zgradu i apartmane zadržavajući istu razinu kategorizacije od dvije zvjezdice.
Godina 2006. je godina kada su Crvenu luku kupili njeni sadašnji vlasnici iz Italije i kompletno renovirali sve njene kapacitete ulažući desetke milijuna eura u podizanje kategorije na četiri zvjezdice i poboljšavajući kvalitetu usluge i ponude, ne samo hotela i rezidencijalnog kompleksa, već i cijelog biogradskog područja.
– Uvidjevši ogromnu stratešku i konceptualnu važnost naše investicije, kao i mogućnosti za daljnji razvoj, odlučili smo se udružiti snage s Pierre & Vacance-om, jednim od najvećih europskih lidera u upravljanju rezidencijalnim turističkim objektima. Ova suradnja u obliku menadžmentskog ugovora osigurat će, ne samo povećan broj francuskih gostiju u ovoj regiji i Hrvatskoj, nego i standardne operativne procese koji će dovesti do poboljšanja kvalitete usluge i prepoznatljivosti kroz Pierre & Vacances Premium brend. Menadžment, kao i sam brand, svakako će povećati vrijednost naše investicije u Crvenoj luci, kao i pružiti niz mogućnosti koje će se javiti kroz ovaj oblik suradnje . – rekao je Pier Paolo Prodi, predsjednik Uprave Crvene luke.
Implementiran u srcima najljepših resorta na obali, u planinama ili na selu, Pierre & Vacances nudi tri različita iskustva odmora: rezidencije, stanovi i kuće idealno smještene i potpuno opremljene, premium rezidencije, za doživljavanje iznimnog iskustva u opuštenoj, smirujućoj i chic atmosferi, turistička naselja gdje postoji širok spektar aktivnosti, vodenih zona, dječjih klubova za sve uzraste i zgrade s potpuno opremljenim stanovima. Sa više od 260 destinacija u metropolitskoj Francuskoj, Karibima, Španjolskoj, Kanarskim i Balearskim otocima, Italiji, Hrvatskoj, Portugalu, Mauricijusu i odnedavno Crnoj Gori, Kreti i Madeiri, Pierre & Vacances simbol je za destinaciju u punom cvatu.


Foto: www.crvena-luka.hr